Regulamin

 

Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep rumebags.com.pl należący do firmy Promoda Ewelina Rogala, z siedzibą w Warszawie, ul. Wyględowska 4/4. Firma zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 445801. Otrzymała numer REGON: 140427900, numer NIP: 952-178-38-48.

 

 

§1 Informacje ogólne

 

1.Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym rumebags.com.pl.

 

§2 Zamówienia

 

1.Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu rumebags.com.pl, w szczególnych przypadkach poprzez pocztę mailową.

2.Do realizacji zamówienia koniecznie jest podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).

3.W przypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.

4.Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w przypadku zamówień płatnych przelewem bezpośrednio na konto rumebags.com.pl -po zaksięgowaniu płatności.

5.Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Kupującego zostanie potwierdzone drogą mailową .

6.Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem rumebags.com.pl skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

7.Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.

8.Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez kontakt Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@rumebags.com.pl, lub telefonicznie pod numerem tel. 503858367.

 

§3 Ceny towarów i płatność

 

1.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Rumebags.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

2.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a) płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier

b) przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta 70 1050 1025 1000 0023 0535 2045 w ING Bank Śląski.

3.Do każdego zamówienia z dostawą na terenie Polski doliczany jest koszt dostawy kurierem DHL. Do zamówień płatnych przy odbiorze doliczana jest dodatkowa niewielka opłata. Do zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest koszt dostawy Pocztą Polską – paczką priorytetową lub przesyłki pobraniowej.

 

§4 Koszty i terminy dostawy

 

1.Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy

a)Przesyłki dostarczane przez kuriera DPD. Czas dostawy – 1-2 dni robocze

b)Przesyłki dostarczane Pocztą Polską - czas dostawy przesyłki- 3 -7dni, przy czym przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są we wtorki i czwartki.

3.Koszt dostawy przesyłek na terenie Polski:

 

 

Koszt przesyłki pobraniowej

Koszt przesyłki przy płatności przelewem

Kurier DPD

27,00

22,00

Poczta Polska

15,00

8,00

Rumebags.com.pl zastrzega sobie prawo do obniżenia kosztu dostawy bez wcześniejszego poinformowania o tym klientów.

 

§5 Zwroty, reklamacje

 

1.Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2.Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim potwierdzeniem, paragonem, lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

3.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

4.Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (tel. 503858367) w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Przesyłki zwrotne proszę kierować na adres Al. Krakowska 33, 05-090 Janki.

 

§6 Inne informacje

 

1.Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Rumebags.com.pl. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.

2.Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

3.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.